Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV, Interferoni ja pitkät lennot

Olen lähdössä USAan reiluksi viikoksi ja ajattelin lääkärin kanssa keskusteltuani ratkaista ongelman siten, että käyn veritesteissä ennen matkaa, jossa päätetään mahdollisesta venesektiosta ja sitten ennen matkaa otan intronaa tiuhemmin ja matkalta palattuani taas sama juttu, mutta jätän intronan kotiin (normaalirytmissä pistäisin 4 kertaa matkan aikana). Lisäksi piikitän ennen lentoja hepariinia (Klexane). Minulle tämä VOI sopia, koska minulla ei ole mitään oireita intronasta, joten uskon pystyväni ottamaan annoksia hieman tiheämmin. Tarkoitus on, että yhteensä tulee otettua normaali määrä, rytmitys vain muuttuu.

Toisaalta Intronaa voi pitää huoneenlämmössä yhteensä 48 h, joten parikymmentäkin tuntia yhteen menoon ei vielä pitäisi vaikuttaa sen tehoon. Mutta siis kysymyksiisi: ei ole kokemusta kuljetusrasioista.

Levollista matkaa!

t Ansu
ET57 | 26.3.2013 klo 10:49:16