Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Luusyöpä

Hei! Olen 48-vuotias nainen Imatralta. Olen 4 lapsen äiti ja lasteni iät ovat 23-,21-,18- ja 8-vuotiaat. Kerkesin 5 kk oireilla, kovia selkäkipuja ja jaloista meni tunto, kunnes vasta kuvasivat magneettikuvauksella. 16.3.2011 minut leikattiin Töölössä. Diagnoosiksi tuli ensin lymfooma ja alkoi kuukauden kestävät sädehoidot. Kuukauden päästä tuli tieto, että minulla onkin Ewingin sarkooma eli kasvuikäisten lasten- ja nuorten erittäin agressiivinen luusyöpä. Alkoi 10 kk kestäneet sytostaattihoidot, niin, että sain 2 viikkoa ja 2päivää olla aina kotona ja sitten taas 5 päivää sairaalassa sytostaatteja saamassa. Kestin sytostaatit ihmeen hyvin, vain yhden kerran oli kuume näiden jaksojen välillä. 16.3.2012 sain viimeisen sytostaatin ja kasvainta ei näkynyt enää missään. nyt olen ollut 11 kuukautta seurannassa ja 2 kertaa kuvattu ja kuvat ovat olleet puhtaat. Ensi viikolla on taas seurantakuvaus. Jos haluat kanssani keskustella ja kysyä jotain, niin voit lähettää minulle sähköpostia [email protected]
sape | 2.3.2013 klo 20:58:33
  • Luusyöpä
    Hannele67
    2.3.2013 klo 18:01
    • Re: Luusyöpäsape
      2.3.2013 klo 20:58