Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Hoidot lopetettu

Heippa ja kiitos vastauksesta!
Mäkin olen mielestäni sosiaalinen ihminen, juttelen bussibysäkillä, pihalla ja torilla ihmisten kaa. Olen käynyt eri yhdistysten tilaisuuksissa mutten ole löytänyt sieltä "sielunkumppania", lähden sieltä yhtä yksin kuin olen tullutkin.Olen niin hidas liikkumaan että en pysy toisten mukana vaan jään yksin laahustamaan.
Viime viikolla olin 4 päivää kaukaisen sukulaiseni vieraana, heti eka päivän iltana lähdimme lenkille, hän ehdotti että kokeilisin potkupyörää ja mähän innostuin, olis kyllä pitänyt vähän harjoitella sen käyttöä, kun loivassa pitkässä alamäessä annoin mennä vapaasti nauttien "vauhdin"hurmasta, mutten osanutkaan oikein jarruttaa ja laiton oikean jalkani maahan ja sitten olimmekin pyörä ja mä hiekkatietä syleilemässä, lasit lensi puolen metrin päähän, otsaan pieni euron kokoinen nirhama, ei edes verta tullut, vasen kyynärpää vähän nirhaantui ja oikea peukalo turposi ja oli vähän kivulias. Pääsin omin avuin ylös, ei huimannut ja pystyin kävelemään kivuitta.
Pidin jääpussia otsalla reilun tunnin , ei tullut edes kuhmua eikä mustelmaa.Seuraavana päivänä lihakset vähän kipeitä. Että olinpa luojan kanssa sovinnossa, olis voinut käydä pahemminkin. Maanantaina meidän pihalle tuli Ekotorin auto ja sinne lahjoitin pyöräni.
Matkustella haluaisn, mutta yksin en tohdi lähteä. Nyt lähden hakemaan tilaamaani punaista pellava puseroa että saan edes vähän vääriä elämään!

Kesän odotus terveisin!
mimmu45 | 10.5.2013 klo 11:44:32