Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

korvasylkirauhasen kasvain

Minulta on poistettu n. 20 vuotta sitten hyvänlaatuinen korvasylkirauhasen kasvain, se sijaitsi syvällä korvan takana, näkyi nielusta. Nyt se on kasvanut takaisin todella laajasti, näkyy nielussa ja ulottuu korvan alle ja kaulassa on myös levinneitä patteja. Tällä kasvaimella on mahdollisuus muuttua syöväksi hoitamattomana.
Nyt kysyisin, että onko kenelläkään kokemuksia tällaisesta kasvaimesta/syövästä. Minkälaisia oireita, tuntemuksia.
Olen tämän kasvaimen kanssa todella huolissani, koska minun pitäisi itse päättää leikataanko se vai ei.
Tunnen kasvaimen aiheuttavan oireita, huimausta, kipua, jomotusta, suhinaa korvassa, mutta lääkärin mukaan tämä kasvain ei oireile mitenkään.
En löydä mistään vertaistukea/keskustelukumppania, koska tämän kasvaimen sijainti on kuulemma harvinainen.
Olisin todella kiitollinen, jos joku kertoisi minulle kokemuksistaan tai neuvoisi mistä löydän enempi tietoa.
kaneli2 | 16.8.2013 klo 09:51:15