Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Anagrelidi

Olen sairastanut kolmisen vuotta polysytemia veraa. Lääkityksenä on ollut ASA sekä interferoni (Introna). Interferoni jouduttiin kuitenkin lopettamaan sen aiheuttamien sivuoireiden takia (väsymys, masennus, hiusten lähtö) ja nyt olen pärjäillyt reilu puoli vuotta pelkällä ASAlla. Trombosyyttiarvot ovat kuitenkin nousseet taas yli tuhannen. Lääkärini on alkanut puhua anagrelidin kokeilemisesta. Nyt kiinnostaisikin tietää millaisia kokemuksia anagrelidistä on? Aiheuttaako se sivuoireita? Olen kuullut, että päänsärky olisi tavallista anagrelidin käyttäjillä ja siksi suhtaudun epäillen tähän lääkkeeseen koska olen hyvin herkkä saamaan migreenin.Lääke on kuitenkin ainoa vaihtoehto koska lääkärini ei suostu määräämään hydroksiureaa sen mahdollisen akuuttia leukemiaa aiheuttavan riskin takia.
Arctic | 14.11.2014 klo 07:47:40