Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Tupakoinnin lopettaminen

Re: 3. kerta toden sanoo

Moikka ja tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen!

Minäkin ole lopettanut ja retkahtanut muutamia kertoja. Molempien raskauksien aikana lopetin ja... molempien jälkeen aloitin uudetsaan...hölmö...! Koko viime syksyn pohdin lopettamista ja kävin lääkäriltä hakemassa Champix-reseptin. Viimeinen niitti oli kuitenkin isäni sairastuminen syöpään, ja kun hän sai diagnoosinsa, aloitin minä champix-kuurin.

En syönyt lääkettä kovin pitkään, sillä pahoinvointi mitä minulle siitä tuli oli aika voimakasta, mutta tämän toisen asian läsnäolo elämässäni oli jo yksin riittävä tupakoinnin lopettamiskimmoke! On ollut heikkoja hetkiä, mutta myös iloa onnistumisesta. Ihan kivaa on myös etten jatkuvasti haise tupakalle, tai mieti,. että hitto, riittääkö röökit aamuun vai onko vielä iltamyöhällä lähdettävä kiskalle...

Olen nyt ollut polttamatta reilun kolme kuukautta, ja jäänyt tupakan sijaan koukkuun Läckerol salmiakki pastilleihin =), ainoa huonopuoli niissä on, että jos askillisen päivässä syö, niin tietää syöneensä ;) Jonkin verran on siis laksatiivisia vaikutuksia noilla, mutta parempi sekin kuin tupakki.

Toivottavasti onnistutte lopettamisessa molemmat!
Iskän tyttö | 21.1.2009 klo 17:08:23