Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Tupakoinnin lopettaminen

Vihdoinkin vapaa tupakasta!

Hei kaikille,
Haluaisin suositella loistavaa kirjaa kaikille teistä jotka haluatte lopettaa tupakan polton. Sen on kirjoittanut Allen Carr ja on nimeltään; Vihdoinkin vapaa tupakasta! Helppo tapa lopettaa tupakointi. En tiedä onko kyseistä kirjaa aikaisemmin näillä sivustoilla suositeltu mutta itse sen luettuani ja tupakoinnin onnistuneesti lopettaneena voin lämpimästi suositella sitä kaikille jotka vain ovat avoimin mielin valmiita kirjan lukemaan. Muuta en kirjasta mainitse kuin, että se auttoi ainakin itseäni näkemään tupakan polton ja kaiken siihen liittyvän aivan uudella tavalla ja kerrankin lopettaminen tuntuu oikeasti helpolta(kun noita yrityksiä löytyy sitten vaikka muiden edestä), loput kertokoon kirja itse niille joita kiinnostaa.
Hyvät alkavan syksyn jatkot kaikille teille! Ja onnea kaikille kanssa ihmisille jotka ovat päättäneet aloittaa uuden tupakoimattoman elämän, kuten minä!
juno | 5.9.2007 klo 15:59:43
  • Vihdoinkin vapaa tupakasta!juno
    5.9.2007 klo 15:59