Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Tupakoinnin lopettaminen

Re: Irti tupakasta... mutta miten?

minunkin täytyy kehua laastareita. itse en askia päivässä polttanut, mutta 16 vuotta sauhutellut ja useita epäonnistuneita tupakkalakkoja takana.

otin sitten laastarit käyttöön, aloitin 2 vaiheesta etten saanut ihan hirveesti nikotiinia. kaveriksi microtabeja. nyt on pysynyt tupakointi poissa eikä olokaan ole tuskainen. ajattelen vain että ihan sama miten paljon käytän korvaustuotteita- tärkeää on pysyä erossa tupakasta.

se on muuten aika pitkä prosessi se tupakan lopettaminen. se ei käy hetkessä ja pää on siihen valmis vasta kun on valmis. en tiedä mikä nt on, mutta aiemmin on ollut todella vaikeeta ja olen analysoinut kaikkea tosi paljon ja tuskaillut. tällä kertaa on vain yksi ajatus- en polta ja se siitä. tätä ennen oli tosi epätoivoinen vaihe jossa vihasin sekä tupakkaa että tupakoinnin lopettamista ja olin äärimmäisen turhautunut.

stumppia suosittelen minäkin.

tsemppiä matkaan!
alli76 | 10.8.2008 klo 21:34:30