Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Rukouspyyntö ateisti-paralle

Hyvä ystävä! Minun on myös vaikea uskoa, vaikka kovasti haluaisin. Minulla on ollut koko elämäni ajan joitakin yliluonnollisia kokemuksia, enneunia ja muutakin. Silti aina herää epäilys että onko tämä elämä vain pelkkää sattumaa vai voisiko siltikin olla olemassa joku suuri, joka johdattaa ja antaa tarkoituksen elämälle.
Edellisenä yönä kun sain kuulla mahdollisesti sairastavani syöpää, näin unta isästäni joka kuoli 36-vuotiaana. Olin äärimmäisen onnellinen hänen tapaamisestaan, en muista koskaan elämässäni olleeni niin onnellinen. Olin hänen sylissään, siinä oli turvallista. Isäni on varmaankin suojelusenkelini ja tiedän, että sinullakin on omasi. Ole turvallisella mielellä, emme me ole yksin täällä. En osaa rukoilla, mutta sydämestäni toivon voimia sinulle. Kyllä me selvitään, uskomme tai emme!
16 | 14.8.2010 klo 23:37:30