Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Kantasolu siirto

Heipä hei kaikille jotka käytte näillä sivuilla.Itse käyn monta kertaa päivässä katsomassa olisiko jotain aiheita mihin voisin kommentoida mutta eipä ole oikein ollut koska minulla on myelooma ja hyvin vähän olen nähnyt minunlaisten juttuja sillä pää asiassa on rinta syöpä potilaita tai jotain aivan muita mistä en itse ymmärrä yhtään mitään.mutta syy miksi lähdin kirjoittamaan on se että oma sairauteni on edennyt siihen vaiheeseen että menen 18.6 Helsinkiin Meilahden sairaalaan sisälle ja minulle tehdään kantasolu siirto rekisteri luovuttajan ansiosta ja tottakai se jännittää ja mietityttää aivan koko ajan.Eli toivoisin jos tämän näkee joku jolla olisi kokemusta tästä operaatiosta niin voisi kirjoittaa kokemuksesta mutta en mielellään haluaisi mitään kauhu juttuja sillä tiedän kyllä riskit jne.Ja tottakai muutkin saavat kommentoida jos haluavat.Rohkaisua ja tukea tällä nyt varmaan enemmän haen koska olen sillai yksin tämän asian kanssa koska tein raskaan eron miehestäni tässä sairauden lomassa sillä hän ei oikein osannut sisäistää tätä sairautta jonka jotenkin kyllä ymmärrän.Mutta itse olen päättänyt taistella koska toivoa on.Olen 45-vuotias 3 lapsen äiti niin siinä on jo syytä kerrakseen taistella.Hyvää kesää kaikille ja tietysti aivan jokaiselle voimia omaan taisteluun.
Hannele67 | 7.6.2013 klo 10:02:59