Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: enkeleitä,onko heitä??

Hyvää maanantai-iltapäivää.

Luin pitkästä aikaa tätä palstaa. Kertomuksesi oli todella erikoinen, mutta varmasti itsellesi uskottava. Onhan noista lähellä kuolemaa-kokemuksista ollut viime aikoina tiedeohjelmissa. Vau!! Ilmeisesti olet käynyt kuoleman portilla ja tullut sieltä takaisin....

Millainen on vointisi nyt?

Itsekin uskon tuonpuoleiseen ja kuoleman jälkeiseen elämään, etenkin äitini kuoleman jälkeen. Uskon, että suojelusenkeleitä on ja äitini on nyt yksi heistä. En ole heitä suoranaisesti nähnyt, ellei perhosia lasketa. Tunnen kuitenkin kaikenlaisia energioita, niin kuin joku silittäisi hiuksiani ja jalkaani. Jostain tosiaan luin, että perhoset voisivat olla enkeleitä. Nykyisin, kun katson telkkaa, niin ei kerran, vaan monesti kuva yhtäkkiä kirkastuu, niin kuin joku muuttaisi kuvan valoisuutta tietyssä kohdassa. Itse en koske mihinkään säätimeen. Samaten miehen kännykkä ja tietokone ovat joskus lakanneet itsekseen ns. toimimasta ja sitten taas uudelleen toimineet normaalisti. Toi valohomma telkassa on uusi juttu. Äitini on hyvinkin paljon läsnä nykyisin, joten en sitä pelästy ollenkaan. Hän tykkäsi eläissään puuhailla teknisillä laitteilla, joten en yhtään ihmettelisi, että se hän on. Kerran ennen isäni soittoa äitini pudotti yhden kirjan ja pari cd-levyä kirjahyllystä. Joo-o, että kaikenlaista...

Ateisti ja skeptikko varmaan sanoisi, että silkkaa mielikuvituksen tuotetta ja voihan se totta ollakin. Minulle ja meille vaan sattuu näitä tapauksia lähes päivittäin, joten en usko, että kyse on enää vain sattumasta. Nämä sattumat alkoivat heti äitini kuoleman jälkeen. Äitini tuli minulle kertomaan, että se toinen maailma on eikä kuolemassa ole mitään pelättävää.

Niin, kukin saa minusta uskoa mihin haluaa ja olla myös halutessaan uskomatta. Läheisen kuoleman kohtaaminen kuitenkin tuo sen maailman lähelle ja sitä miettii, että missä se rakas ihminen nyt on. Järjestään kaikki kuolemaa lähellä käyneet kertovat nähneensä sukulaisia, kirkkaan valon ja rauhan ja sitten piti tehdä vaikea valinta. Sukulaiset kertovat olevansa ok ja että heillä on nyt hyvä olla. Tämä on tapahtunut myös osalla ei-uskovaisista. Äitini henki on hyvin vahvasti läsnä ja hän tukee minua sieltä toisesta todellisuudesta.

Voimahalit ja enkeleitä kaikille uskosta riippumatta.
Siipi maassa | 7.11.2011 klo 15:46:21