Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Syövän jälkeen

Kun sairaus iski, se oli pelottavaa. Mietti tulevaa. Mutta näin jälkikäteen ajatellessa asiaa, niin vaikeinta on ollut sen sairauden jälkeen, ei se itse akuuttivaihe. Kun kasvain oli hoidettu pois, niin kaikki vaikeudet vasta alkoivat.
Kun oli akuuttivaihe sai ymmärrystä ja lohtua. Mutta vähän sen jälkeen kun alkoivat kaikki "jälkitaudit" niin ymmärrystä ei enään tullukkaan. Ja se oli pahinta !Olin todella pettynyt ihmisiin/ympäristöön.
Nyt kahden vuoden jälkeen alan vasta olemaan paremmalla puolella, mutta se on vaatinut hyvin paljon henkistä kanttia ja henkistä kehitystä.
Ihmiset nykyään liikaa keskittyvät materiaan ja omiin urakehityksiinsä, ja siihen, että "kyllä minulla menee hyvin" . Liian pinnallista.
Koska se on niin, että...
ELÄMÄN TARKOITUS ON ELÄMÄ ITSE. TÄRKEINTÄ EI OLE PÄÄMÄÄRÄ VAAN ITSE MATKA. SINUSSA ON VOIMA.
Hyvää Jatkoa Kaikille !
veera | 22.8.2007 klo 16:50:12