Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Jumala parantaa

Jumala paransi minut, tässä kaikki mitä tapahtui:

6/2000 ehtoollispöydässä Pyhä Henki ilmoitti nyk. vaimolleni , että hänen pitää auttaa minua ja minulle Hän sanoi, että minun pitää kunnioittaa häntä ystävänä.

3/2001 (9 kk myöhemmin ) minä sairastuin kielisyöpään

5/01 minulta otettiin koko kieli pois, lääkärit tekivät samalla uuden kielen minulle, sanoivat, että puhuminen huononee (r ja s ei onnistu), makuaistit menee pois.
2vkon päästä kieli rupesi mätänemään, minut nukutettiin ja sitten leikkauspöydällä kaikki olikin kunnossa

9/2001 painoin enään n.40 kiloa, minut oli puettu jo kuolinvaatteisiin, mutta pelastuin leikanneen lääkärin avulla.

12/2001 olin vielä sairaalahoidossa ,minulla todettiin etäpesäke keuhkoissa pääsin nyk. vaimoni luokse kotihoitoon.

1/2002 pyysin tuttua pappia rukoilemaan syöpää pois ja näin tapahtui. Syöpä hävisi, lääkärit sanoivat: suunnaton ihme. Tämä sama pappi kertoi myöhemmin, että hänen oma kielensä tuli kipeäksi , kun hän ennen leikkausta sai tietää minun syövästä. Hänen kielensä oli kuin tulessa 3 kk ja minuun ei koskenut lainkaan. Hän ei nukkunut öitään, minä sen sijaan nukuin.
4/2002 söin ens. ruokani suunkautta 2.5.2001 jälkeen ja parin viikon päästä rupesin puhumaan (olin siitä pyytänyt rukouksia samalta papilta )

7/2002 menin naimisiin ja sitä ennen olin lopettanut kaikki lääkkeiden syönnit, vein ne apteekkiin. Puhe parani päivittäin ja r ja s löytyy myös ja mikä tärkeää uudessa kielessä makuaistit maistuu. Tunnen siis suolan , sokerin ja karvaisuuden ja lisäksi kieli tuntee kuuman ja kylmän.

1/2008 olen saanut olla täysin terveenä, en tarvitse lääkkeitä ja syön aivan normaalisti. Ja vaimon kanssa päivittäinen anteeksianto Jeesuksen avulla on ilomme. Me turvaamme Raamatun totuuksiin ja luemme sitä päivittäin.
Parantuminen on kaikille mahdollista Jeesuksen avulla.

syövästä parantunut | 11.1.2008 klo 23:10:29