Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Syöpä on meita yhdistävä asia,elämänkatsomus jokaisella oma

Olipa mukava kuulla muiden ajatuksia. Olen tässä elänyt hiukan poikkeustilannetta, kun viime viikolla löytyi aivoista etäpesäkkeitä ja jouduin päivystystapauksena syöpäosastolle päänsäryn ja tasapainohäirioiden vuoksi. Nyt olen kotona ja käyn sädehoidossa ja saan lääkehoitoa,mikä helpottaa oloa. Mieli on rauhallisempi kuin epämääräisten oireiden aikana. Elämä on tosiaan ihmeellistä. Lempeä hengellisyys on ollut yksi hyvä tuki minulle. Syvempi lohduttelu ja uskon todistelu tuntuvat tällä hetkellä ihan kiusalliselta ja tarpeettomalta. Elämä jatkuu niin kauan kuin se on mahdollista ja sitten joskus toivon saavani suhteellisen kivuttomasti täältä nukahtaa pois. Minulla on paljon hyvin "jyrkkiä" uskovia ystäviä, muta tässä tilanteessa heistäkin on löytynyt tuo lempeämpi puoli evätkä he ole alkaneet itkettämään minua. Tietysti heilla on oma hätänsä ns. pelastumisestani, mutta se on heidän hätänsä. Itselläni on rauhallinen olo ja se on minulle nyt tärkeintä.Ja tietysti perheelle ja muille läheisille. Toivon meille kaiklile hyviä päiviä tämän vaikean sairauden kanssa.
Marita | 31.3.2009 klo 19:07:42