Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Blogini

Jos teitä kiinnostaa, niin minullakin on blogi. Ja se löytyy osoitteesta http://www.esirukouksia.blogspot.com/ minulla ei ole nyt ainakaan diagnosoitu syöpää, mutta suvussa on syöpiä ollut ja minullakin on ollut virtsarakkovaivoja paljon ja niitä tutkitaan että onko virtsarakossa mitään poikkeavaa. Voitte käydä lukemassa blogia ja kommentoida jos haluatte. Olen ollut potilaana eräälle lääkärille joka voi olla ainakin joillekin teistä tuttu. Viekäähän hänellekin terveisiä. Hän on hoitanut myös erästä ystävääni jolla oli syöpä. Asun muuten Joensuussa ja minulle voitte laittaa sähköpostia jos haluatte tutustua. Olen 29-vuotias nainen ja minulla on Aspergerin oireyhtymä ja sen lisäksi erilaisia hahmottamisen ja oppimisen vaikeuksia mutta auttaa haluan muita ihmisiä ja minuun monet luottaa ja tykkään hoitaa vauvoja ja autella vanhuksia ja vammaisia tai sairaita ihmisiä. minulle voitte kirjoittaa myös osoitteeseen [email protected] sähköpostia ja käyn lukemassa ne jutut ja kiva olisi tutustua ja ehkä tavatakin jos asutte Joensuussa tai lähi kunnissa ja olette samantyyppisiä ihmisiä kuin minäkin niin suosittelen, että tutustuisimme toisiimme.
corgipupu | 23.5.2012 klo 10:56:44
  • Bloginicorgipupu
    23.5.2012 klo 10:56