Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: On Kristittyja

Sanottakoon nyt selvyyden vuoksi, että minulla ei ole mitään kristinuskoa vastaan, kuten ei muitakaan uskontoja, lahkoja tai muita ryhmittymiä. Kukin saa uskoa ja tulla uskollaan autuaaksi, mikä minä sitä olen kieltämään.

Mutta jos aletaan tämän vakaumuksen suomin, itse otetuin oikeuksin, jakamaan ihmisiä kahteen kastiin, meihin "parempiin" uskovaisiin ja teihin "huonompiin" jotka ette usko meidän vakaumukseemme, sitä en sulata.

Samoin kuin se, että aletaan puhumaan suoranaista potaskaa siitä, mistä syystä kukin meistä on sairastunut ja miten parantunut, ylittää minun sietokykyni.

Kyse on siis yksilöistä, jotka saavat minut kuohahtamaan.

Ei se kommunismikaan ole paha asia, mutta toveri kommunisti meni ja pilasi sen, jos ymmärrätte mitä tarkoitan..? ;)

Mitä näihin parantumisiin tulee, on parantumisia ja "parantumisia". Tiedän että on olemassa hoitokeinoja jotka ovat länsimaisen lääketieteen hyväksymättömiä ja tieteen dokumentoimattomia, koska nykyisillä mittaus- ja todentamiskeinoilla ei niitä voida mitata eikä tieteellisesti todistaa vaaditut kriteerit täyttävällä tavalla, mutta ei se tiettyjä tapahtumia mitätöi tapahtumattomiksi.

Näistä asioista puhutaan ja kirjoitetaan paljon ja näissä kuvioissa liikkuu raha liian paljon. Aina, kun raha tulee mukaan kuvioon, on syytä epäillä ja suhtautua hyvin kriittisesti.

Kukin tehköön päätelmänsä ja toimikoon niiden pohjalta. Olen puhunut.
tigemauk | 14.12.2008 klo 14:21:16