Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Syöpä ja elämänkatsomus

Re: Vapauttava kuolemantuomio

-Kohdallani on niin, että "Riekkisen kännykkä", suora yhteys toimii, vaikka vähäinenpä on uskoni.
-"Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte., kolkuttakaa niin teille avataan"!
-Pakkohan minun on uskoa, sama se, stemppaanko vain sisäisiä voimiani kuin homeopatiassa, vai todella on ja on ollut aina, myös suhteellisuusteorian takana Luoja jolla ei ole alkua, eikä loppua.
-Myriardi bigbania tapahtuu joka nanosekunti ja aika-avaruuden kaari palaa lähtökohtaansa muodostaen ikuisen ympyrän.
-Näin minä liitän yhteen E=m2 Kaikkivaltiaan kanssa. se on myös aineen häviämättömyyden laki, joka on täysin sapusoinnussa mailman luomisen ja 1. Mooseksen kirjan aikansa ihmiselle ymmärrettäväksi tehnyt sanoma.
-Tämä herruus on lähestynyt homo sapiensia punamulta-ajoista saakka, kun kädellisistä oli aika luoda ajatteleva ja tunteva olento, ihminen.
-Oliko se maan tomua, tai syvänmeren pohjan kaasua on loppujen lopuksi ainakin omalla kohdallani ykshailee, sillä samalla viivalla olen niiden punamultalaisten kanssa kun tulee todella loppu, sillä kuten sanoin aika loppuu, kun aivonikin ovat kuolleet, kun elintoimintojani ei enää voi mitata millään keinoin, ja ruumistani jo pestään mullaksi, kenties suoraan tuhkaksi muuttamista varten.
-Profetia irroitetaan usein tarkoitushakuisesti ajastaan ja asiayhteydestää.
-Niitä käytetään omaan tarkoitukseen ja usein niillä on aikojen saatossa taipumus muuttua.
-Oma uskontokäsitykseni on, että siinä ihminen sanoo toiselle:"Kun olet iisisti, sinun on helpompi elää ja
kun uskot minua, sinun on kivempi kuolla"!
jukkapa
JUKKAPA LXXI | 2.6.2009 klo 17:01:29