Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miten saisin itkun ulos, kiukkua tulee ja muuta...

(kirjoitin pitkän rimpsun, mutta hävis bittiavaruuteen)

Marjukka, tuo kirjoitus oli tärkeä.... itkin sitä lukiessa. Helpotti, että joku tajuaa mun tunteeni.

En jaksa nyt kaikkea uudestaan kirjoittaa, mutta sen verran että käyn säännöllisesti traumoihin erikoistuneen hoitajan (toimii ns. tavallisena hoitajana myös) luona noin 1.5 kk välein.
Olin käynyt siellä ennen isän kuolemaa kerran muusta syystä ja sovittiin toinen aika. Isä kuoli siinä välissä (ei ollut odotettavissa edellisellä käynnillä). Sovittiin että katson kesän ja mietin haluanko tulla vielä syksyllä. Äiti sairastui juhannuksen maissa ja laitoin heti viestiä, että haluan tavata ennen töiden alkua.... sen jälkeen olemme tavanneet noin 1.5 kk välein ja viime viikolla viimeksi. Tein hänelle ajatuskartan olostani, tän hetken tilanteesta ja se oli aika positiivinen, elämäniloinen. Se oli fiilis ja olin sillä fiiliksellä, etä se olisi tällä erää viimeinen tapaaminen. Suruhan kuuluu elämään... mutta hän näki "sisääni" ja sovimme seuraavan tapaamisen kesäkuun alkuun, lomakauden alkuun.

Reilun viikon päästä on vappu, vuosi isän kuolemasta. Nopeasti aika on mennyt.... niin paljon on tapahtunut.... silloin on myös veljeni syntymäpäivä, emme halua siitä tehdä surun päivää.... pian tulee äitienpäivä, jolloin myös olisi äidin syntymäpäivä ja isän hautajaispäivästä vuosi.... meidän kaikkia "juhlapäiviä" varjostaa suru.... en halua siksi sitä nostaa... ei kaikkia juhlapyhiä halua antaa "pois", surulle.

Onneksi on aika, joka "parantaa".

Aurinkoista sunnuntaita!
Kaarina67 | 21.4.2013 klo 11:36:53