Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Kokemus äitini kuolemasta

Hei!

Tuntui pahalta puolestasi, kun luin mitä olet niin pienenä joutunut kokemaan :(. Olen itse 48-vuotias nainen ja sairastuin 2011 erittäin agressiiviseen syöpään Ewingin sarkoomaan. Kirjoituksesi tuntui niin puhuttelevalta, koska minulla itselläni on 4 lasta, joista nuorin on 8-vuotias. Itse mietin paljon sairastmiseni aikana juuri sitä, että mitä lapseni joutuvat kokemaan ja entä jos vielä kuolen. Vaikka äitisi ei enää olekaan luonasi, niin muistot kuitenkin on ja äitisi on varmasti aina rakastanut sinua yli kaiken. Uskon, että äitisi on jollain lailla rinnallasi kulkemassa, vaikka onki kuollut. On hyvä kun uskaltaudut puhumaan asiasta, jotka painavat mieltäsi...uskon, että asioiden käsittely on aina tarpeellista, että pääsee elämässä eteenpäin. Toivon sinulle oikein lämmintä ja mukavaa kesää..ja iso voimahali sinulle! T.Sari
sape | 13.6.2013 klo 12:40:56