Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

äiti

Iäkäs äitini kuoli eilen.Vaikka olin valmistautunut,että näin tulee käymään niin olo on epätodellinen.Kaikenlaiset muistot liittyen äitiin tulvivat mieleen.
kuolema tuli nopeasti ja kipuja ehti olla vain viimeisen vuorokauden aikana.Äiti vain nukkui pois.
Olen kiitollinen ,että veljeni oli paikalla..itse asun satojen kilometrien päässä ja myöhästyi puoli tuntia kuolin hetkestä...kurjaa,mutta olin ehtinyt kyllä hyvästelemään äidin aiemmin.
tämä on kait se toivotuin tapa lähteä kun elämää on jo elettynä. Asia asettui mieleeni kun luin teidän toisten menetyksistä,läheisistä jotka joutuvat lähtemään kun matka on vielä aivan kesken.Menetys on varmasti silloin aivan erilaisella tavalla murheellinen.
kuolemaa olen miettinyt aikapaljonkin oman sairauden myötä,sairastuin rintasyöpään vajaat kaksivuotta sitten..kiken poitäisi kyllä olla nyt sen kannalta ok.
On jotenkin lohdullista jos kuolema noudattaa "järjestystä",iäkkäät ensin.Silti,minulla ei ole enää äitiä.
voimia teille jotka olette menettäneet rakkaitanne.
KUltsikki
kultsikki | 10.10.2011 klo 07:26:58