Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mieheni menehtyi

Osanottoni sinun suureen suruusi.

Itse olen ollut Nuorten Leskien yhteisössä nyt muutaman kuukauden, mutta en ole oikein tullut sinuiksi siellä. Ryhmät jäävät kesätauolle, joten nekin palvelevat sitten vasta syksyllä. Sinun raskain aikasi tulee varmasti olemaan tässä käsillä ja vertaiset sitäkin merkityksellisempiä.Tiedon jakajana Nuoret lesket on tosi hyvä ja varmasti foorumikin, kun osuu oikeaan aikaan keskusteluun (chattiin).

Täällä on mielestäni sururyhmä toiminut melko hyvin, mutta ne yksinäisyyden aallot eivät kyllä tule kello kaulassa, joten täälläkin voi toisinaan olla hiljaista kun sitä olkapäätä tarvitsee. Kesäaika on muutenkin hiljaisempaa oletettavasti lomien vuoksi.

Tuossa tuo mitä olen havainnut näiltä sivustoilta. Ja onhan sitten myös Nuorten Leskien FB.sivu tai oikeammin kaksi suljettua ryhmää. Jos siis olet FS:ssa niin kannattaa tutustua.

Minä muuten olen 44v. kahden nuoren äiti, 11/2013 leskeytynyt ja asun pääkaupunkiseudulla. Jos kaipaat juttuseuraa voit kirjoittaa minulle tänne yksityisviestiä. Kannattaa tosiaan ottaa kaikki kanavat käyttöön surutyöhön, että jaksaa tämän raskaimman osan elämäänsä jotenkin työstää.

Toivon sinulle voimia hautajaispäivään ja muutenkin. Tiedän että tämä voimien toivottelu voi joskus tuntua vain sanahelinältä, mutta ehkä se tuntuu erilaiselta meiltä kohtalotovereilta sanottuna, kun tiedämme mitä käyt lävitse.

Hetki kerrallaan niin sitä on mentävä alussa.
tiha | 27.5.2014 klo 22:43:12