Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Äitini nukkui pois..

Tervehdys kaikille.

Olen kirjoitellut tuolla saattohoitoryhmässä ja siirryn nyt tänne. Sieltä voi lukea historiani tai oikeastaan äitini sairaushistorian. Äitini kuolemasta on vajaa viikko. Olo on outo ja epätodellinen.

Sen huomasin heti, että tästä on vaikea puhua ääneen itkemättä. En pysty. Toisaalta menen viikon päästä töihin pitkäaikaisosastolle (olen vanhustyön lähihoitaja), joten siitä on pakko puhua ja minä työssäni kohtaan päivittäin hyvin vaikeita asioita. Ainakin työtiimille ja tietysti asukkaille, jos kysyvät. Voipi tulla vaikeita hetkiä eteen, mutta silti haluan palata töihin. Olen niin uusi hoitaja, että teen keikkatöitä ja sijaisuuksia, pidempiä ja lyhyempiä eri paikoissa. Ehdin äidilleni kertoa tästä ja tiedän, että hän olisi toivonut, että jatkan elämääni mahdollisimman normaalisti.

Jaksamista jokaiselle tilanteestanne riippumatta.

Siipi maassa | 15.8.2010 klo 18:55:10