Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: kyllä se katkeruuskin tuli

Hei sinä siellä . Minulla on myös suuri suru. Rakas mieheni jonka kanssa olimme kuin paita ja peppu. Olimme yhdessä n. 40 v. Suunnittelimme että kun muutaman vuodenpäästä pääsemme eläkkeelle . Meidän uusi nuoruus alkaa ja teemme mitä halutaan . Mutta jokin oli säätänyt sen toisin . Sinulla on nyt paljon kysymyksiä, niinkuin meillä kaikilla . Vastausta emme saa ainakaan tässä elämässä. Mutta minusta tuntuu ettei me tiedetä vielä ihan kaikkea. Minä uskon että tapaan mieheni vielä . Meillä oli sopimus, että se joka lähtee ensin , odottaa portilla. .? Oletko ajatellut tätä . En ole sillä lailla uskovainen että käyn kirkossa . Minun kirkkoni voi olla vaikka metsä? Mieheni sisko kuoli kaksi ja puolivuotta sitten syöpään . Se oli järkytys. Hän sairasti 8. V. Oli hirveää katsoa ja toivoa että hän varmasti selviää. Toisin kävi. Mieheni suvussa on paljon syöpää ja myös minun. Toivon sinulle voimia tiedän miltä sinusta tuntuu. Muita sanoja ei löydy. Koitetaan mennä jotenkin eteen päin . Itse vaan en tiedä lopultakaan miten? Rt. Eila
Eila52 | 18.2.2013 klo 23:24:41