Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miten saisin itkun ulos, kiukkua tulee ja muuta...

Hei,
mulla iski yhtäkkiä halu elää täysillä, kevät tuli.... täytän kalenteria vauhdilla, en usko että se on pakoa surusta, vaan jokakeväistä kevätinnostusta, lisättynä tiedolla, että nauti nyt elämästä, älä odota huomista....koskaan ei tiedä.

Tiedän että tulee taas "huonoja" hetkiä, mutta nyt kalenteriin reissuja, hyvää ruokaa, mökkeilyä (olen kerran elämässäni ollut meidän mökillä ilman vanhempia... ja ikäähän mulla vain se 45v... outoa tulee olemaan) ja jopa tanssikurssille ajattelin kesällä suunnata....

Voi olla että tämä on osittain "pakoa", mutta aina kevät on ollut mun vuodenaika... toivottavasti nytkin.... toukokuun tyttö, vaikka talvella olen syntynyt....

Yki kysymys tuli kun luin yhtä blogia, jossa kirjoittajalle oli sanottu, että muista tutkia rintoja, rintasyöpä on perinnöllistä.... jäin tuota miettimään, mikä on "järkevä" väli tämänikäiselle käydä mammossa/ultrassa panikoimassa.... ettei väli ole liian pitkä, mutta ettei mene hysterian puolelle (taipumusta on)?

Keväisiä, aurinkoisia hetkiä kaikille!
Kaarina67 | 25.4.2013 klo 19:46:47