Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

vainaja unessa.

Hei kaikille taas! Tuossa "Lähipiirissä syöpäpotilas" ketjussa kirjoitin mummostani.
Mummo nukkui siis pois viime perjantaina 31.10 ja lähtö oli hyvin rauhallinen,tapahtui mummon nukkuessa.

Viime yönä näin sitten unta että mummo soitti minulle,meillä oli mummon elossa olo aikana tapana soitella kerta viikkoon ja kysellä kuulumisia sekä jutella kaikenmaailman asioista,suhteemme oli ihana ja erittäin lämmin <3

No unessa siis puhelimeni soi ja soittaja oli tuntematon (niinku mummolla) ja vastasin siihen ja mummo tavalliseen tapaansa aloitti puhelun että "mummo täällä terve!mitäs sinne?" :D

Unessa mummo oli siis kuollut ja kuultuani puhelimessa kuka soittaa aloin itkemään onnen kyyneliä että "miten sie voit mummo soittaa!siehä oot kuollu!ihanaa,mummo rakastan sua!" Ja mummo sanoi hyvin rauhallisesti että "Ole Jonna ihan rauhassa,kaikki on hyvin". Muistan että puheltiin pitkät tovit ja juteltii ihan vaan kuulumisia,mutta nuo lauseet jäivät erityisesti mieleeni.

Puhelu kuului vähän huonosti,oli semmosta rätinää mutta sain silti mummon äänestä selvää ja tiesin kuka siellä soittelee :)

Ajattelinpa siis vaan kysästä onko täällä kenenkään unissa vieraillut vainajia?
Itse olen hyvin skeptinen kaiken yliluonnollisen suhteen,mutta tuosta unesta tuli hirveän rauhallinen ja mukava olo ja olisi kiva uskoa että mummo kävi mua tervehtimässä ja rauhottamassa,
edellisenä iltana tosissaan vielä surin häntä,kuuntelin musiikkia ja tirautinpa muutaman kyyneleenkin :`)

Kirjotelkaahan kokemuksia jos löytyy! :)
nonjonna | 9.11.2014 klo 13:00:29