Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Haimasyöpä

Minä menetin rakkaani kolme viikkoa sitten, hän oli 59 v. Hänen haimasyöpänsä todettiin heinäkuun alussa. Sain hoitaa häntä kotona loppuun asti - sairaalajaksoilla olin päivät hänen luonaan sairaalassa. Viimeiset puolitoista viikkoa hän oli saattohoidossa kotona. Hän lähti rauhallisesti, kivuttomasti, ilman kauhua. Olimme kahden lapsemme kanssa hänen lähellään.

Minulla on aivan samanlainen olo kuin mitä sinä kuvaat. Suru ja tuska on musertava. Syön kun tiedän että niin täytyy tehdä. Samoin tuo, ettei minulla ole oikeutta elää on hyvin vahva. Olen kuitenkin luvannut lapsillemme, että yritän, enkä lähde täältä omin voimin. Mutta miten jaksan ja pystyn... Elime yhdessä 36 vuotta, hän oli elämäni rakkaus.

Toivottavasti sinun olosi on jo helpottunut kun oman rakkaasi lähdöstä on kulunut vähän enemmän aikaa.
anneli57 | 7.10.2014 klo 10:20:50
  • Haimasyöpä
    toukokuu2014
    11.6.2014 klo 19:37
    • Re: Haimasyöpäanneli57
      7.10.2014 klo 10:20