Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Lepää rauhassa äiti!

äitini kuoli kaksi päivää sitten. päässäni ovat samat ajatukset. miksi minun äiti? kuinka voin elää ilman äitiäni? miten tästä surusta koskaan selviää? nyt tuntuu jotenkin siltä ettei ole vielä aikaa ja lupaa surra kun täytyy järjestää hautajaiset,että sitten niiden jälkeen...mutta mitä sitten niiden jälkeen? äiti on ihan yhtälailla poissa eikä tule enään koskaan takaisin. en voi enään ikinä soittaa äidilleni tai kysyä neuvoa. en voi enään koskaan halata häntä tai tehdä äidin kanssa mitään. tässäkö se nyt oli? elämäni lapsena? nyt kun minulla eei ole enään äitiä en voi olla lapsi vaan minun pitäisi olla aikuinen ja äiti omalle lapselleni. mutta kun tuntuu että olisin vielä tarvinnut äitini moniin asioihin... tuli todella sekavaa kirjoitusta,mutta sellaisia ajatuksenikin ovat tällä hetkellä... sekavat ja epätodelliset. missä olet äiti kun en enään sinua näe?
vain ikävä jää | 29.4.2012 klo 15:44:48