Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Puoliso ei välitä surusta

Isäni kuoli syöpään vajaa vuosi sitten. Se on ollut minulle valtavan kova paikka, isä on mielessä päivittäin ja oikein mikään ei tunnu miltään kun asioita ei voi jakaa isän kanssa. Isäni oli läheinen lasteni kanssa ja menetys on myös heille ollut suuri. Huoli on myös iso äidistä ja siskosta.
Noin kolme kuukautta isän kuoleman jälkeen sain tietää, että mieheni oli lähetellyt viestejä työkaverinsa kanssa. Oli aloittanut tämän viestittelyn isän sairastumisen aikaan. Olen ollut täynnä vihaa jo pelkästään isän kuolemasta, mutta tämä kaikki luottamuspula siihen päälle, niin alkaa voimat loppua. Olen huutanut ja itkenyt ja pyytänyt edes ripauksen myötätuntoa, mutta ei. Tänään viimeksi sanoi, että puhu jollekin muulle. Väittää, että selitän huonoa tuultani isän kuolemalla. Ero on varmaan ainut oikea vaihtoehto, mutta kun lapset menettivät jo rakkaan pappan en haluaisi heille lisää menetyksiä. Onko neuvoja?
itkupilli | 11.11.2012 klo 22:30:11