Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miten kestää yksinäisyys ja ikävä

Mokasin jo lähettämällä viestin ennen asiaani. Mieheni kuoli reilu kk sitten. Hautajaiset menivät jotenkuten. Uurnanlasku on vielä edessä.
Tunnen itseni niin lohduttoman yksinäiseksi ja alan ymmärtää vanhan äitini suurta yksinäisyyttä.
Meillä oli hyvä suhde ja olimme tiiviisti yhdessä, kunnes keuhkosyöpä vei hänet. Hän oli melkein loppuun asti hyväkuntoinen, mikä tuntuu hyvältä, koska sairaala-aika oli vain 2 pv, mistä olen kiitollinen.
Vaikka minulla on periaatteessa ystäviä, en kehtaa/ halua heitäkään jatkuvasti vaivata. Toistan vain samaa, tuntuu niin pahalta.
Kaipaan hänen seuraansa. Hänen kanssaan oli nautinto jutella, hän jaksoi kuunnella ja oli kiinnostunut niin monista asioista.
Minulla oli aluksi ihan sama fyysinen tunne kuin hän olisi lähelläni. Kaipaan telkkari-iltlja hänen kainalossaan. Sain olla juuri niin heikko tai vahva kuin pystyin. Hän hyväksyi minut sellaisena kuin olin.
Tuntuu niin lohduttomalta
yksinäinen 64v | 21.2.2015 klo 19:27:51