Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Äidin kuolema

Löysin nämä sivut kun halusin löytää kohtalotovereita. Menetin rakkaan äitini syövälle vuosi sitten. Olin todella läheinen hänen kanssaan ja menetys oli valtava. Suru on vieläkin suuri ja ikävä valtava. Asun ulkomailla enkä voi käydä äidin haudalla niin useasti kun haluaisin. Samalla tuntuu ettei ole ketään jolle puhuisi. Lisäksi kaikki äidille läheiset ovat kaukana joten heidän kanssaan en pääse käsittelemään suruani.. Minulla on hyvä mies mutta en tiedä miten kävisin asiaa hänen kanssaan läpi. Hän tietää suruni ja tuskani mutta silti kaipaan myös tukea muilta, niiltä jotka ovat saman asian läpikäyneet. Elämä ollut aika raskasta viimeiset 3 v. Sain tietää päivä esikoisen syntymän jälkeen että äidiltäni löydettiin parantumaton syöpä. Ja kuopusta odottaessani menetin äitini. Minulla on onneksi ihana isä ja mahtava perhe, mutta silti haluaisin kuulla miten olette selvinneet äidin menetyksestä. Välillä hyviä ja välillä huonoja päiviä. Olen katkera siitä että elämä on niin epäoikeudenmukainen, miksi maailman kiltein ja epäitsekkäin ihminen piti ottaa pois aivan liian aikaisin... Haluaisin mielellään kuulla miten olette kertoneet mummista lapsille, en halua että äiti unohtuu... Minulle saa mieluusti laittaa viestiä yksityispuolelle. Haluaisin jakaa ajatuksia ja tuntoja muiden samaa surua läpikäyvien kanssa. Kiitollinen kaikista kommenteista!
Momi77 | 28.6.2014 klo 22:25:05