Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: enkeleitä,onko heitä?

nyt on hautajaiset ohi. raskas päivä takana. :( äidin kuvia katsellessa jotenkin epätodellinen olo. ei käsitä että äiti ei oikeasti tule enään koskaan takaisin...hautajaisissa oli paljon tänään surevia ja niiltä jotka eivät olleet paikalla oli paljon tullut adresseja. äitiä jäi suremaan monet ihmiset ja hän oli kovin rakastettu. en osaa sanoa äidistä ainoatakaan huonoa piirrettä. mikään äidissä ei koskaan ärsyttänyt minua eikä oikein ikinä mistään riidelty. äiti oli aina kaikille hyvä eikä puhunut muista ihmisistä pahaa. ensimmäisenä äidin sairastuttua mietinkin että miksi jollekin niin hyvälle ihmiselle tapahtuu jotain niin pahaa? äiti eli suht koht terveellisesti aina,joten olen alkanut myös hieman pelkäämään kuolemaa ja syöpää.että en voisi omilla valinnoillani sittenkään vaikuttaa siihen sairastunko itse joskus.aikaisemmin ajattelin että jos sairastun niin sitten hoidetaan pois,mutta äitin kuoltua olen todella alkanut pelkäämään että sairastun jossain vaiheessa myös ja kuolen ennen kuin aikani on. isälläni on myös syöpä,leukemia,mutta hän ei vielä ole tarvinnut siihen hoitoa.en tiedä tuleeko isäni olemaan seuraava jonka menetän..mikä tätä maailmaa oikein vaivaa?? mikä se on joka aiheuttaa sen että syövät lisääntyvät ja miksi tuntuu että ketään ei kiinnosta selvittää mistä se johtuu?? anteeksi raivoamiseni,ollut raskas päivä ja suututtaa että on olemassa niin petollinen sairaus jolle ei kukaan voi mitään...:(
vain ikävä jää | 12.5.2012 klo 21:56:40