Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Mieheni menehtyi

Mun mies menehtyi kaksi viikkoa sitten. Olen 42-vuotias ja mieheni oli 55-vuotias ja hän sairasti kolme vuotta, joista varmaan puolet ajasta olivat hyvin kivuliaita. Loppu tuli aika nopeasti, maaliskuun alussa tuli tieto, ettei mitään voi tehdä ja vointi alkoi heiketä. Viimeiset neljä viikkoa hän vietti sairaalassa, kun en häntä enää kotona jaksanut hoitaa ja töitäkin piti ainakin välillä yrittää tehdä. Tunnen olevani niin yksin, kun ei meillä lapsiakaan ole eikä mulla kauheasti ystäviäkään ole, kaksi löytyy samasta kaupungista, mutta tuntuu, ettei heiltäkään tarpeeksi tukea saa. Ja nyt kyllä olis vertaistuki paikallaan... Eniten pelkään kuinka selviän hautajaispäivästä, joka on muutaman päivän päästä. Päivä kerrallaan kai niin kuin tähänkin asti. Mutta tämä yksinäisyys... Me olimme 15 vuotta yhdessä, eikä meillä ollut todellakaan mikään täydellinen avioliitto. Eniten kaipaisin olkapäätä ja kainaloa...
aunekala | 27.5.2014 klo 00:54:12