Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Mieheni menehtyi

Olet mulle vastannut aiemmin,joskus Joulukuussa,kun hoidin miestäni kotona. Rakkaani menehtyi 28.1 ja nyt ensi lauantaina on hautajaiset. Sama tunne,pelottaa miten jaksan tuon päivän,ja nyt on hirveän ikävä.Ajattelen koko ajan onko elämällä enää mitään merkitystä, miksi jatkaa,vaikka mulla on kaksi poikaa perheineen tukena, mutta kummiskin yksin minä täällä kotona nukun ja istun. Joulu ja Tammikuu on unta, en muista juuri mitään, 11 tammikuuta oli päivä,jolloin minun oli luovutettava ja vietävä mieheni vuodeosastolle. Kuolin päivänä istuimme vuoteen vierellä 12 tuntia ja katsoimme hänen lähdön. Oli varmana elämäni raskain päivä ja heti tuli yksinäisyys. Ei ole kelle jutella,minäkin puhun yksin. Monesti ajattelen ,tuunkohan hulluksi. Ymmärrän millainen on sinunki olo,kun itse koen juuri samaa. Niinhän sitä sanotaan,että se on helpompi sille joka ensin lähtee. Jäljelle jääneelle jää tämä ikävä ja suru,varmaan ikuisesti,mutta on vaan selvittävä. Yritä sinäkin jaksaa!
Surusilmät | 12.2.2015 klo 17:40:51