Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

ystävän menetys

Sain 4.8 tiedon että ystäväni on menehtynyt. helmikuussa todettiin imusolmukesyöpä. aloitettiin hoidot. meni hyvin. nyt oli kantasoluhoidossa tampereella. kaikki piti olla ok. sitten tulikin sydänpysähdys ja hän menehtyi. hän oli ystäväni ja työkaverini yli 20 v. ihminen jolle kerroin huoleni , iloni hän lohdutti ja iloitsi kanssi. nyt tuntuu niin tyhjältä. Menitin äitini noin vuosi sitten ja ystäväni tuki minua äidin sairauden aikana ja pois menossa. kuka on nyt tukenaki kun ahdistus ja kaipuu iskee. sitä ei vielä edes tajua mitä on menettänyt. hautajaiset on vasta tulossa. onneksi kerroin ystävälleni kuinka tärkeä hän on minulle. vaikka niistä asioista on vaikea puhua. kun hän sairastui niin musta tuntuu tosi pahalta. ja kun olen vielä aikoimen itkupilli. niin sanoin että kun tulen sua katsomaan ja jos mua itkettää niin lohduta sä mua. mutta sain häneltä varmaankin voimaa koska käynnit meni hyvin ja olin rauhallinen. en ajatellut edes tällaista mahdollisuutta että voi tulla menetys. vaan uskoin koko ajan paranemisiin. yritän ajatella että saan olla onnellinen kun olen saanut tuntea tällaisen ystävän ja että minulle on suotu mahdollisuus johonkin suureen tällaiseen
pyytettömään ystätävyyteen. mutta elämän suurimpia tukipilareita on poissa. miten tästä eteenpäin.
ystävänsä menettänyt | 7.8.2010 klo 17:03:38