Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Miten tästä toipuu?

Hei.
Osanottoni koko perheelle,oli pakko vastata viestiisi,minä menetin mieheni viime maaliskuussa,hän oli elämansä kunnossa,kunnes sairastui,diaknoosista 5viikkoa hän jaksoi taistella,alkuun kuljettiin lasten kanssa kuin unessa,asiaa ei meinannut tajuta millään,että "terve"mies menehtyy niin nopeasti,syöpä on katala seuralainen.
Alku on varmasti vaikea,mutta kannattaa puhua asiasta kaikille kuka vähänkin jaksaa kuunnella, minua se vähän helpotti kun joku kuunteli,te perheenä jutelkaa keskenänne,ja muistelkaa tytärtänne.Me käytiin läpi kaikki mieheni lempi lausahdukset eleet ym.se jotenkin tuntui että hän oli läsnä.Lapset sanoi minulle,että Äiti onhan sinulla vielä meidät,sen voimin olen rämpinyt eteenpäin vaihtelevasti,alussa ajattelin että koska tämä suru helpottaa,on se niin raastavaa,vähän se on muotoaan muuttanut,mutta itku on vieläkin hyvin herkässä.
Teillä on toinen tytär,ja myös hän tarvitsee tukeanne surun keskellä.??
Voiman enkeleitä koko perheelle?
Surun murtama | 16.1.2015 klo 21:54:40