Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Isä kuoli

Hei,

Lämmin osanotto isäsi poismenosta, tunteesi on tuttuja ihan lähiajoista, minun isäni kuoli 1.3.
Ymmärrän todella hyvin yksinäisyytesi ja synkän syövyttävän surusi, olen todella pahoillani puolestasi. Tarinasi lukiessani omat muistot kirposivat pintaan ja itku tuli tajutessa taas meidän kaikkien surevien tunteet, miten voimallisia ne ovatkaan. Miten syvälle sitä hautautuu murheen alhoon, ja se todella tuntuu siltä että sieltä ei vaan millään voi päästä pois.
Itse ajattelin samoin heti isäni kuoltua että tukiryhmää ei ole heti siihen pahimpaan paikkaan saatavilla, silloin kun sitä eniten tarvisi. Minä asustan Sipoossa, en siis ihan siinä vieressä, mutta en niin kauhean kaukanakaan. Minusta sais kyllä seuraa tai vaikka ihan puhelimellakin, jos siitä olisi yhtää apua. Viikonlopun olen matkalla, mutta heti ensi viikolla tavattavissa. Jos tuntuu, niin voin laittaa sulle yv:llä puh.nroni,mistä tavoittaa?
kasaplanka | 24.5.2012 klo 13:52:21