Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Äiti

Hei!

Minun isäni kuoli maaliskuun alussa, tapauksesta siis kaksi kuukautta.
Minusta on vaan ihan käsittämätöntä että jotkut kysyy että etkö oikein meinaa päästä asian yli....kun kerroin että olen varannut terapeutille ajan, jolta voisin saada apua asian käsittelyyn. KAKSI KUUKAUTTA...pitäisikö jo olla ennallaan? Hyväksyä vaan kaikki ja jatkaa kuin ei mitää ois tapahtunut....hohhoh!
Menee varmaan kaksi vuotta ennekuin edes kunnolla tajuaa että toinen on todella poissa.
Nää suruasiat on niin yksilöllisiä, ja kenenkään ei pitäisi ihmetellä (ainakaan surevalle ääneen) surun kestoa. Tuntuu että ihmiset ketkä ei itse ole moista kokenut, ei voi millään tietää asiasta, jolloin viisasta olisi olla hiljaa. Vaikka en toivo todellakaan tälläistä kenellekkään enkä yleensäkään surua, niin joskus tuntuu et olis hyvä että jotkut saisivat kokea saman, niin silloin tietäisivät...
Voimia kaikille läheisen menettäneelle!
kasaplanka | 27.4.2012 klo 16:02:05