Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Syöpä ja saattohoito

Hei marke .

Kiitos kannustuksestasi. En ole ennen ollut näin julki netissä, tai missään viestimissä, tämä on minulle eka kerta. Lähdin joulukuussa poikani luo etelä Afrikkaan. Ja tulen vasta keväällä. Jouduin jättämään kaiken taakseni. Työn , kodin , ystävät , suvun ym. Meidän suvussa ja mieheni suvussa on myös ollut paljon kuoleman tapauksia aivan lähiaikoina. Ja useat sairaudet syöpää. Itse en ole sairastellut mutta sekä tuntuu pieneltä lohduta , kun katsoo ympärilleen, mitä toiset joutuvat kärsimään. Mieheni ja minä täytimme viime keväänä 60.v vielä tovi sitten suunnittelimme elämää eläkkeellä. Emme ole mekään mitenkään hirmu uskovaisia . Mutta mieheni muutama päivä ennen kuolemaa sanoi. Tässä on jumala. Sitä en tiedä mitä hän näki , tai koki. Mutta olen varma että kokemus oli hänelle aito. Mieheni ja minä kyllä uskomme että Jumala on olemassa. Tai jokin korkeampi voima. Mikä sekä sitten on. Tulemme varmaan sen joskus toteamaan. Meillä oli mieheni kanssa sopimus, kun jompi kumpi lähtee ensin , odottaa toinen toista portilla. Sanoi mieheni myös kuolin päivänään. Kiitos Jeesus. Mistä tai miksi hän niin sanoi. Sekin jäi arvoitukseksi. Emme olleet kirkko ihmisiä . Minun asiakkaitani on kuollut viimeisen kolmen vuoden aikana kymmeniä. En ole terveyden hoito alalla . Vaan yksityisyrittäjä. On ollut järkyttävää katsella läheltä, lämmöllä muistaen niitä ihania asiakkaita joita olen saanut palvella . Toivon kaikille niille jotka suru työtä tekee kaikkea hyvää. Olemme kaikki kohtalo kavereita ennemmin tai myöhemmin. Rt. EP.
Eila52 | 29.1.2013 klo 10:34:05