Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Rakas puoliso saattohoidossa kotona

Nyt on muutaman päivän ollut vähän parempi.
Kipulääkitystä nostettiin maanantaina ja sillä oli varmaan hyvä vaikutus. Tänään oli taas uusi nosto.
Nyt pumppuun laitettiin myös rauhoittavaa mukaan, kun mies ei saa nukuttua kuin pieniä pätkiä kerrallaan, kun kortisoniannos on niin korkea ja aiheuttaa valtavaa vapinaa / tärinää, varsinkin jos pitää ponnistella, esim. istumaan noustessa tai vaikka vain sängyssä syödessä.

Itse alan olla todella väsynyt kun yöunet ovat korkeintaan muutaman tunnin pätkissä....

Puhe on todella sekavaa ja sanoissa on valtavasti konsonantteja, sanoja, jotka eivät tarkoita yhtään mitään.
Eilen oli pakko katetroida, kun aivot ei antaneet tarvittavaa käskyä, miten rakko saadaan tyhjäksi. Tänään onneksi toiminut normaaliin tapaan....sorsa on hyvä keksintö tässä kohtaa.

Olen joutunut luopumaan jo pikkusisarestani, joka kuoli 4 vuotiaana, ollessani itse 18 ja veljestäni, joka oli minua 4 vuotta nuorempi ja kuoli 7 vuotta sitten aivan yllättäin. Kuolema on vaan sellainen vihollinen, että siihen ei koskaan totu!!

Kaikki on vaan käynyt niin nopeasti, kun vielä huhtikuun alussa elettiin normaalia elämää....kaikki oli hyvin. Ja nyt kaikki on ihan muuta kuin hyvin!! Tässä se nähdään, että koskaan ei tiedä huomisesta päivästä, mitä se tuo tullessaan.....ja turhista asioista ei pitäisi koskaan narista!


äippä74 | 8.9.2010 klo 22:19:47