Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Äidin sekavuus?

hei
ajattelimpa kertoa sinulle itsellä tilanne se omalla äidilläni on päässä oleva syöpä kerran jo leikattu 2013 mutta nyt maaliskuussa löytyi uusi kasvain syöpä siis aivoista äidillä kans menee oxsynormin myös ja tilanne nyt paha jo saa morffiinia siis ja kipulaastari on äiti meni joulukuussa käveli vielä hyvin vähän , mutta päin seiniä vaikka oli rullaattori ja joulukuussa meni sitten kävely kokonaan pois jalat eivät pitäneet ja puhe olin sekavaa ja nyt vaan sekavuus pahentunut entisestään .. lääkärit sanoneet, ettei mitään ole tehtävissä enää. Luulen että äidilläsi myös päähän levinnyt syöpä onko päätä kuvattu ?? kannattaa vaatia että kuvaavat siinä näkyy jos kasvain on aivoissa tai pikkuaivoissa , koska syäpä päässä tekee ihmisen sekavaksi. toki muitakin syitä voi olla aivoveren kierron häiriö? vaadi että sairaalassa kuvaavat äitisi pään totuus on kauhia jos pamauttavat että syöpäpesäkkeitä on päässä, kuten minun äidilläni .. ja se loppu vaihe on hirvein itse olen äidin vierellä , koska hänellä on loppuvaihetta ... koita olla urhea ja voimia !!
syksynkyynel | 29.4.2014 klo 00:17:00