Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Terhokoti kun kuolema ei tule

Äitini on nyt myös Katriinassa (lisäfaktaa toisessa ketjussa) - ollut siellä pari viikkoa sen jälkeen, kun oli ensin lyhyessä hoidossa Peijaksessa. Olen ollut itse myös järkyttynyt siitä että äitini on siellä, ja haaveilemme että pääsisi vielä kotiinkiin, edes vähäksi aikaa. Äitini on tosiaan osastolla 5, vaikkakin hänet siirrettiin sinne kuntoutukseen. Onko se sitten sattumaa, että juuri saattohoito-osastolle päätyi. Olen käsittänyt, että sillä osastolla on myös pidempi aikaista kuntoutusta vaativia potilaita, ja että heitä sieltä vielä kotiinkin palautuisi. Osa osaston potilaista käy myös viikonloppulomilla kotona.

Kyselen paljon kaikkea huomisessa pidemmässä palaverissa lääkärin kanssa, ja vaadin kysymyksiin vastauksia, ja olen tiukkana. Jos se todetaan huonoksi paikaksi äidilleni tässä vaiheessa, niin selvitämme muuta. Isäni käy Katriinassa päivittäin, ja minäkin 2-3 kertaa viikossa, joten äitimme puolia pidetään.

Huolehtija.
Huolehtija taas | 3.5.2010 klo 12:56:27