Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Sekavuus ennen kuolemaa

hei
olen 33v nainen ja tytär joka olen ollut sairaalassa syäpä sairaan äidin luona . minun äidilläni sekavuus alkoi jo joulukuussa kun päästä leikattiin 2013 syöpäkasvain ja joulukuussa tuli sekavuus joka nyt vain pahentunut kun äidin konto romahti viikko sitten ja on sairaala hoidossa ja saa morffinia ja kipulaastari noestettu tehoa kokoajan. Äitini minua puhuttelee sannaksi , vaikka en ole sen niminen edes. Sitten kuvittelee punaisia kirjoja olevan vaikkei niitä ole on sydäntä raastavaa katsoa miten oma rakas äiti muuttuu sairauden edetessä =( mutta syäpäpotilaalle sekavuus on kuulemma tyypillistä , kuuluu sairauteen. voimia kovasti vaikka raskasta varmasti nähdä kun potilas on harhoissa itsellkin tekee kipeää nähdä miten oma äiti on mennyt koko ajan sekavammaksi, mutta toivottavasti äitisi lähtö on aikanaan rauhallinen . Voimia .. lämpimin ajatuksin...
syksynkyynel | 29.4.2014 klo 00:50:28