Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Äitini kuolema lähellä..

Meidän äiti kuoli torstaina ja tiistaina hänellä oli tämä virkeä päivä. Eli on kai se sitten on ihan totta että ennen kuolemaa tulee tuo olo. Vaikka kauheetahan se on. Ei voi tietää, mikä sairastuneen ajatuksissa liikkuu.. mietin vain, että jos he ovat onnensa kukkuloilla että olo on niin hyvä. ja sitten vointi romahtaakin yhtäkkiä.
MIstähän ihmeestä tuokin johtuu sitten.. voikohan olla että elimistö tuottaa endorfiinejä loppusuoralla, tiedä sitten.

Ketjun aloittajalle:
minä pelkäsin ihan hirveästi miten tulen jaksamaan ilman äitiäni. Niin se vain on, että arki pitää kasassa ja aika auttaa. ainakin minun kohdalla..
kohta tulee jo 3 kuukautta äidin lähdöstä.
välillä tulee itkukohtauksia (harvemmin) ja välillä miettii, onko tämä edes totta.
enää en ole koko aikaa soittamassa äidille, niinkuin aiemmin tein. Piti kertoa sitä ja tätä ja tajusi että hän onkin kuollut.

Minulla siis arki ja lapset ovat auttaneet surutyössä.
tiedän, että äitikin haluaisi minun jatkavan elämää.
mutta eihän ikävälle mitään mahda.

JAKSAMISIA <3
sutinah | 7.5.2010 klo 23:16:20