Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Äitini kotisaattohoidossa -munasarjasyöpä

Hei!
Voimia sinulle ja perheellesi. tuo on raskasta aikaa.
mun äiti kuoli 31.7.2009 sairasti sitä ennen vain 4 kuukautta
keuhkosyöpää ei koskaan polttanut eli voi näköjään tulla .
ikää oli 89 v.
tuo syyllisyys ja työssä käynti on tuttua. mutta sä teet sen minkä jaksat ja pystyt. Veljeni ja minä käytiin äidin luona melkein 4 kuukautta joka päivä toinen aamulla ja toinen illalla . viikonloput jaettiin. ei aina olisi jaksanut työpäivän päälle mennä käymään . oli väsynyt ja vihainen kaikesta. äiti oli ihan viimeisen viikon saattokodissa sitä ennen oltiin oltu 2 vko yötä päivää aina joku äidin luona. meillä oli onneksi loma kun tuossa heinäkuussa niin työt ei painaneet. saattokodissa äiti ehti oleen vain n viikon . muutama päivä oltiin vain päivällä sitten tila huononi niin että oltiin koko ajan. luopuminen on raskasta. nyt jälkeenpäin ajatellen en tiedä mistä ne voimat tulivat mutta me tehtiin se mikä pystyttiin ja jäi "hyvä" mieli. teilläkin äiti on läheisten huomassa ei monella ole kuitenkaan niin.
mä menetin nyt elokuussa parhaimman ystäväni ja hautajaiset oli
viime lauantaina nyt on tyhjä olo, onkuin musta aukko kulkisi rinnalla.

isoja haleja sinulle
tarja
ystävänsä menettänyt | 30.8.2010 klo 15:08:39