Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Rakkaallani muuta viikko aikaa

Olen todella pahoillani puolestasi, ihan itku tuli. Itse menetin puolisoni jo reilu vuosi sitten mutta en saa surusta yliotetta. Kirjoitit että teillä on ollut mieletön elämä yhdessä, niin minusta tuntuu että meilläkin oli ja siksi tätä on edelleen niin vaikea hyväskyä että rakas puoliso otettiin niin pian pois. Ehdimme olla avoissa reilu 2 vuotta, meillä oli ihana uusperhe jossa neljä lasta ei yhteisiä, vaan kumpikin sai "paketin mukana 2 kaksi lasta. Puolisoni oli vasta 52 vuotta kun menehtyi maksasyöpään. Jälkeenpäin ajatellen olimme henkisesti ihan rikki koko perhe kun hänellä ei ollut toivoa alkuunkaan selvitä maksasyövästä vaan sytostaateilla pitkitettiin elämää vajaa puolitoistavuotta jota hoidot kestivät. Loppu tulikin nopeasti sairaala aikaa vain vajaa viikko. Näin jälkeen päin ajatellen olisin varmaan tarvinnut jo kuolemaan valmistuessa jotain apua ammattilaisilta tai sen jälkeen. Tuntuu hullulta että puoliso on ollut kuolleena jo yli vuoden ja nyt vasta kirjaudun näille sivuille!! Lapsen 11 v ja 15v avulla olen stempannut mutta nyt syysmasennus yrittää ottaa valtaa. Toivon Sinulle kaikkea hyvää ja jaksamista arkeen.
leski64 | 3.10.2011 klo 22:29:27