Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: Saattohoito mikä jäi lopulta saamatta

Osanottoni teidän menetykseenne. Kuulostaa kauhealta mutta ei niinkään vaikea uskoa. Sairaanhoitoalalle tuntuu eksyvän poikkeuksellisen epäempaattista väkeä niiden hyvien ja empaattisten lisäksi. Itse olin joskus osastolla töissä ja kuulin miten vaikeasti sairasta potilasta haukuttiin valittajaksi ym. ikävää kun mielestäni kyseessä oli mitä ihanin vanha nainen. Jos hän jotain valitti, oli se mielestäni ymmärrettävää kun oli reuman heikentämä ja lisäksi makuuhaavoja saanut pitkästä vuodelevosta. Mutta joku ei sitten jaksanut kuunnella valitusta.. Hmm. Onkohan sairaanhoitoalalla mitään mysteeriasiakkaita tai laadunvalvontaa ylipäätään? Voisi tehdä alalle ihan hyvää vai mitä? Itse yritän hoitaa mieheni jotenkin muuten kuin osastohoitona. Eihän tuonne viidakkoon uskalla omaistaan jättää. Heikkenisi tosiaan silmissä hoidon laadun takia.
Elämää syövän varjossa | 4.10.2012 klo 23:08:14