Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Re: puolison kuoleman "odotus"

Lämmin osanottoni ja halauksia sinulle!

Elämä on välillä niin epäreilua. Luopuminen rakkaimmastaan on yhtä tuskaa ja kun vielä samalla joutuu osin myös luopumaan omista unelmistaan - asioista, joita "meidän piti tehdä yhdessä". Eikä enää ole "meitä" on vain "minä"...

Viimeisimmän viestisi perusteella olet etsinyt ulkopuolista keskusteluapua, joka mun mielestä ainakin on hyvä. Auttoi minua, toivottavasti myös sinua. Lisäksi netistä löytyy kaikille työikäisille leskille tarkoitettu sivusto: www.nuoretlesket.fi, joka tuki minua vaikeimpien aikojen yli. Oman kokemuksen perusteella voin myös suositella Eläkeliiton kursseja eri ikäisille leskille (elakeliitto.fi), koska vertaistuki on ainakin omalla kohdalla ollut se kaikkein paras tuki, jonka avulla on saanut elämän sirpaleet edes jotenkin liimatuksi kasaan. Tuolle leskikurssille tosin kannattaa hakeutua vasta n. 8 kk-vuoden päästä, kun suru ei ole enää ihan akuuttivaiheessa.

Voimia elämäsi uudelleenrakennukseen!
Bee | 27.8.2011 klo 00:49:33