Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Saattohoito

Terhokodista kokemuksia??????

Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksianne Terhokodin hoidosta...? Mieheni kanssa sovittu, että hoidan kotona niin pitkään, kuin se vain on mahdollista - mieluimmin loppuun asti... Terhokoti on kyllä tukenamme...

Lisäksi haluaisin kysyä teiltä, jotka olette kotona loppuun asti hoitaneet, että minkälaista se sitten on käytännössä ollut? Olen vain kuullut kaikenlaista...että pissat ja kakat tulee alle...korisee ja hengitys vaikeutuu..voi nähdä harhoja ymym... Terhokodin hoitaja sanoi vain, että kaikki on niin yksilöllistä... Mutta minä en yhtään tiedä, mitä odottaa...

Haluan ehdottomasti hoitaa Rakkainpani kotona loppuun ja hänen nukahtavan levollisesti, tyynenä, rauhallisen ja kivuttomana, viimeisen tilinsä tehneenä minun syliini...

Kiitos jo etukäteen, jos kertoisitte omia käytännön kokemuksia!?

Miehlläni siis aggressiivinen, pahanlaatuinen ja laajalle levinnyt alkuaan suolistoperäinen syöpä...diagnoosista nyt kolme kuukautta...

T. M
Ämmä40 | 15.6.2013 klo 01:27:24