Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Runoryhmä

Re: Suuri Runokilpailu 2012

Olen pari kertaa osallistunut ja kerran pyytänyt palautetta. Palaute oli kohteliasta ja myönteistä, mutta pitäisi sanoa vähemmän suoraan ja käyttää metaforia enemmän ja kielikuvia. Kirjoitan paljon teemarunoja ja luen niitä tavallisille ihmisille, joten tekstin tulee olla arjessa ymmärrettävää.
Olen myös kirjoittanut ns. nykyrunoutta, mutta niihin sanotaan usein, että ihan kiva.
Lisäksi piiri on niin pieni, että tietyn kirjoituskurssin käyneet menestyvät kilpailuissa, koska he tunnistavat toisensa tekstistä. Minä pysyn uskollisena omalle tyylilleni, koska olen eläkkeellä ja leipä ei ole tästä kiinni ja mainetta tai kunniaa en hae kikkailemalla. Tarkoitan lähinnä sitä, että minulla pitää olla aina sanottavaa kun kirjoitan, vaikka se välillä olisi vaikeasti ymmärrettävissä. Jotkut kirjoittavat ilman sanomaa eli kikkailevat sanoilla. Onhan sekin tavallaan hauskaa, mutta ei minulle enää.
Muuten tänään on viimeinen päivä, mutta lähettämättä jäi. Kirjoittanut olen tänäänkin, koska tuntuu että päivä on mennyt hukkaan ellei jotain saa kirjoitettua.
JIL | 10.8.2012 klo 15:37:23