Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Onkohan minulla syöpä?

Haimasyöpäkö?

Hei,

prosessi alkanut joulun tienoilla. kaikenlaisia oireita, joita lähdettiin työterveyden kautta selvittämään. Nyt tilanne se, että haimasta löytynyt epäsäännöllisen muotoinen nesteinen pesäke, epäspesifi. Aika tulossa ylävatsan mageettikuvaukseen, erilaisiin virtsakokeisiin ja verikokeisiin. Olen todella väsynyt (ollut koko kevään), ylävatsassa täysi olo, pientä ja isompaa kuvotusta, ylävatsakipuja välillä. Oysin toiminta hidasta. sisätautipolillekin odotin aikaa parisen kuukautta (vaikka muka kiirellisenä lähti.)Nyt kuulemma magneetiin jono kuukauden, jos ei peruutusaikoja tule. Tämä odottaminen tekee hulluksi!!! isoäitini kuoli haimasyöpään kuusikymppisenä ja toinen isoäiti rintasyöpään. Joten sukurasitettakin on. Itsellä ikää nelisenkymmentä (vasta!) Onko täällä haimasyöpäpotilaita??? Oliko teillä keltaisuutta ja mitä muita oireita? Oliko perusverenkuva normaali? (Minulla siis kaikki arvot ok mitä otettu). Minulle on sanottu, että näytän hyvinvoivalta ja terveeltä, mutta tyttäreni sanoi yksi ilta, että ihoni väri on kuin kiinalaisella.
millamagia | 19.5.2013 klo 08:17:34